گلاب تو باردارب بده یکم خوردم؟

۶ پاسخ

نه نخور بنظرم بزار بچه جای خودشو سفت بکنه

زیاد نخور خوب نیس تو هفته پایین

ن باعث آرامش میشه

ضرری نداره

یه کم ایرادی نداره

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته هشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۱ ماهگی