خوردن گلاب توی شربت بده

۶ پاسخ

مشکلی ندارد زیاد ولی چون اول بارداریته نخور بهتره

عزیزم من وقتی سه هفتم بود دهه اول محرم بود تا دلت بخواد شربت زعفرون و گلاب و اینجور چیزا تو ایستگاه صلواتیا خوردم خداروشکر چیزی نشد هر چیزی حد و مرز داره حتی چیزی که مفیده

گلاب نخوری بهتره چون رحم و شل میکنه

زیادش اره ولی اگه حالت تهوع داری بخوری خوبه

گلاب جزو مواردیه که باید احتیاط کنی چند قطره تو شربت مشکلی نداره ولی نباید تو مصرفش زیاده روی بشه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان په پوله مامان په پوله هفته یازدهم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری