سلام مامان عزیز پسرم تب کرده چکار کنم

۶ پاسخ

شیاف از شربت بهتره

ممنونم عزیزم

استامینوفن همون هشت ساعت بدم یا ۴ ساعتم میشه بدم

اگه خیلی زیاده شیاف بذار اگه نه دوبرابر وزنش استامینیوفن بده
پاشویه کن
پیازم برش بدی بذاری کف پاش خوبه شنیدم ولی انجام ندادم

تب سنجم ندارم

شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۲ سالگی