۵ پاسخ

مشکلی نیست. طبیعیه وقتی شیر اضافه میشه به آب حجمش میاد بالاتر

طبیعیه دیگه شیر روی آب میریزی حجمش بیشتر میشه

خب طبیعیه شیرخشک که می‌ریزی آب می‌ره بالاتر🤦کاری به اینا نداشته باش ۹۰ تا آب ۳ تا شیرخشک تمام

چون کف می‌کنه
و اینکه خب وقتی شیر می‌ریزی یکم میاد بالا دیگه طبیعیه
سعی کن شیشه رو با دستات ورزش بدی به جا هم زدن
اینجوری دل‌درد هم نمیشن

اینا عالین

تصویر

سوال های مرتبط