تو فکرش هستم برای دومی اقدام کنم تک فرزندی خوب نیست
چون پسرم خیلی خیلی اذیتم کرد به هیچ عنوان حاظر نیستم دومی بیارم
غلط کنم به بچه ی دیگه ای فکر کنم
تک فرزند
من خیلی دوس دارم ولی باردار نشدم چند ماهه اقدامم
اگر پول داشتم حتما به دومی فکر میکردم .حتی سومی
من اگر شرایطش رو داشتم صد در صد میاوردم اصلا تک فرزندی دوست ندارم
باردارم دیگ اخراشه
دومی باردارم هنوز اواشه
دومی ۴۰ روزشه پیرم کرده 😭😭😭
دومی رو دارم ۲ سال دو ماهشه
من دومی رو دارم ۷ ماهشه
دقیقا الان تو فکرشم نمیدونم تا میره مدرسه بیارم یا کلا نیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.