خانما دخترم ۴ سالشه تب داره ۳۹ خطرناکه؟؟؟

۵ پاسخ

اره بالای ۳۷ و نیم خطرناکه

ان شاالله زود خوب بشه تب خطریه

اره خواهر ببر دکتر

بهش دارو دادم فایده نداره الانم داریم میبریم دکتر

دارو دادي ؟
اگه با دارو پايين نمياد شياف بزن
اگه پايين نمياد ببر دكتر

سوال های مرتبط

مامان مامان دوتابچه مامان مامان دوتابچه ۵ سالگی