این آغوشی روهم ببرم لازم میشه یان

تصویر
۸ پاسخ

خیلی لازم میشه

اصل کاربردش توی بیمارستان هستش
چون بچه رو مدام برمیداری تا دوماهگی

اره دیگه تابستونه بچتو بزار داخلشو بیارش خونه

آره من بردم اون تایمی‌ک تو بیمارستان بودم برای بغل کردن خیلی کمک کرد

اره ببر من نبردم.پشیمون.شدم بعدش

زیاد گرم میکنه

بنظر میاد زیادی گرم باشه

اگ کریز نداری اره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی