تو بیمارستان آغوشی لازم نمیشه؟برندارم؟

۵ پاسخ

چرا آغوشی سوئیسی اگه منظورته حتما بردار

بچه نوزاد که نمیشه گذاشت توی اغوشی

نه احتیاجی نیست تا دو سه ماهگی نباید از آغوشی استفاده کنید

چرا بردار خیلی کاربردیه گلم

اره حتمابردار

سوال های مرتبط

مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان روژان و رویا مامان روژان و رویا ۱۱ ماهگی
مامان آرمان❤️ آیلین مامان آرمان❤️ آیلین هفته سی‌ونهم بارداری