خوشگلا اغوشی بزارم تو ساک بیمارستان؟؟؟؟

۸ پاسخ

آغوشی فکرنکنم به کاربیادهمون پتودورپیچ خوبه باقنداق فرنگی

نه دیگه دورپیچ و قنداق فرنگی هست

من از عمد نذاشتم 😁
دوست دارم بدون چیزی بگیرمش بغل 😍
آغوشی گرفتم واسه بقیه 😂

من گذاشتم چون نی نی اولمه حس میکنم نمیتونم بگیرمش بغل داخل آغوشی دیگه راحت میتونم بغلش کنم

آره چون راحت بچه رو بدون ترس میگیری

من نزاشتم

اگ دوس داری بزارولی واجب نیس

حتمااا

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی