یارا مادر❤️

چی بزارم تو ساک بیمارستان؟؟

تصویر
۹ پاسخ

چه وسیله های قشنگی😍
عزیزم ساکتو چند گرفتی؟

بفرمایید

تصویر

لباسشو ازکجاخریدی ؟خیلی نازه

وای ستش چه نازه 🥺چند تکه ست منم میخواممم این شکلی ندیدم🥺
برا منم دانالو ولی چقدر مدل دیدم یکی انتخاب کردم اینم خیلی نازه از اینم باید پیدا کنم

من ازین قنداق پادارا برده بودم بچم توش گم شده بود انقد کوچولو بود

به سلامتی ❤️💗
ما هم اسم دخترمون رو میزاریم آیرا😘
باباش میگه این خواهرشو هم در آینده میزاریم یارا🩷🥹

من دیشب ساک بیمارستان بستم
دستمال مرطوب و زیرانداز وپوشک
نوزده تیکه نوزادی .دورپیچ بهاری و دورپیچ گرم .دستمال صورت و خشک کن .فینگیر .کلاه اضافی .جوراب اضافی
شیشه شیر و فلاسک .شیرخشک اگه خواستی

دو تا ست کامل برا بچه ،ده تا پوشک،کلاه و جوراب،خشک کن زیرانداز تعویض

این سرهمی کجا گرفتین

سوال های مرتبط

مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی