خیلی واجبه حتما بخر
برای ایمنی بچه هست
به نظر من بخر همسرم نباشه من راحت به کارام میرسم
عاليه من ك خيلي راضيم
اگه امنیتش مهمه برات بخر
پسر منم خیلی دوست داره گاهی لج میکنه بغل باشه ولی درکل خیلی خوبه
بشونی😅
دختر من ک میشینه راحت حتی از تهران تا شمال هم اومدیم نشست فقط برای شیر دادن و پوشک و هوا خوری آوردمش بیرون .اگه از اول بشکنی و گریه کرد مقاومت کنی میشینه دیگه راحت هردقیقه رو پات نیست خطرشم کمتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.