مامانا صندلی ماشین خوبه بخرم؟یا نیازی نمیشه؟

۷ پاسخ

خیلی واجبه حتما بخر
برای ایمنی بچه هست

به نظر من بخر همسرم نباشه من راحت به کارام میرسم

عاليه من ك خيلي راضيم

اگه امنیتش مهمه برات بخر

پسر منم خیلی دوست داره گاهی لج می‌کنه بغل باشه ولی درکل خیلی خوبه

بشونی😅

دختر من ک میشینه راحت حتی از تهران تا شمال هم اومدیم نشست فقط برای شیر دادن و پوشک و هوا خوری آوردمش بیرون .اگه از اول بشکنی و گریه کرد مقاومت کنی میشینه دیگه راحت هردقیقه رو پات نیست خطرشم کمتره

سوال های مرتبط