۱۰ پاسخ

کاش می شد والا
من هم منتظر دردامم هم استرس دارم
روانم داره نابود میشه

رابطه بدون جلوگیری
ماساژ پرینه
پیاده روی
خاکشیر

به حالت سجده باش
چهار دست و پا راه برو
حموم برو
تحرکت رو زیاد کن

حموم برو من دو تا بچه هام حموم میرفتم بدنت باز میشه رحمت

من یکشنبه معاینه تحریکی شدم ولی هیچ دردی ندارم😐🤦
خون قرمز روشن بعد معاینه رو دسمال دیدم اونم انگار بدنم زخم شده بوده

شربت گلاب زعفرون و تخم شربتی و هندونه بخور زیاد پیاده روی کن

😂😂😂😂چ ربطییییی دارههههه

نه به این راحتی متاسفانه نیست 😅

اگه اینجوری باشه من همون ماه اول زایمان میکنم بخاطر اینکه کلیه ام یکی هست خیلی آب میخورم در طول روز 10تا 15لیتر آب میخورم

میخای زایمان کنی بشین روغن کرچم باآبمیوه قاطی کن بخور یه ساعت پیاده روی کن بعد روی دوپا به حالت دستشویی بشین دردت شروع میشه

سوال های مرتبط