بخیه بسوزه یکم طبیعیه یانه؟؟یکم جاش میسوزه

۴ پاسخ

واسه منم میسوزه بااینکه شیاف میزارم

وا من هنوزم میسوزه😂البته یه وقتا

من که شیاف میزاشتم‌از درد

برامن ک خیلی درد میکرد و میسوخت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی