ضربان قلب جنینتون چند بود جنسیت چیه؟؟ مال من ۱۵۶

۱۰ پاسخ

برا من عدد ضربانش نزاشت فقط نوشت نرمال🤔نمیدونم چرا

ربطی ندارع ب هم

من ۱۵۰ بود دختر بود

عزیزم ربطی به ضربان قلب نداره
ولی من ۱۵۹بود پسر

فکر کنم میگن بالای ۱۳۰ میگن دختره

مال من ۱۴۰
و دختر بود

تو دوسه تا سونوی اول حدودای ۱۶۵_۱۶۸ اینا میشد
دیروز رفتم آنومالی ضربان ۱۴۹ بود و پسر💙

من بچم ۱۵۶ بود پسر شد

من ۱۸۲بود احتمال دختر داد

ربطی ب ضربان نداره فک کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه من👼🩵 مامان معجزه من👼🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری