برا من عدد ضربانش نزاشت فقط نوشت نرمال🤔نمیدونم چرا
ربطی ندارع ب هم
من ۱۵۰ بود دختر بود
عزیزم ربطی به ضربان قلب نداره
ولی من ۱۵۹بود پسر
فکر کنم میگن بالای ۱۳۰ میگن دختره
مال من ۱۴۰
و دختر بود
تو دوسه تا سونوی اول حدودای ۱۶۵_۱۶۸ اینا میشد
دیروز رفتم آنومالی ضربان ۱۴۹ بود و پسر💙
من بچم ۱۵۶ بود پسر شد
من ۱۸۲بود احتمال دختر داد
ربطی ب ضربان نداره فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.