واکسن چهار ماهگی زدم بچم خیلی گریه می‌کنه چیکار کنم

۱۰ پاسخ

ممنون مامانا بهتر شده

کمپرس سرد فقط ۲ـ۳ ساعت اول هست. بعدش باید مداااام گرم بگذارید که واکسن زودتر پخش بشه هم تب نکنه هم دردش کمتر بشه.

من کمپرس گرم گذاشتم خیلی آرومتر شد خداروشکر

استامینوفن هر چهار ساعت
کمپرس سرد حتما روز اول
فردا کمپرس گرم
حتما نمک داغ بریز لای پارچه یا کیسه بعد بزار خیلی خوبه
پاهاشو با روسری ببند اگر تحمل میاره که تکون نخوره گریه کنه

پاهاشو باقنداق ببندین

استا بده و ب پاهاش دس نزن امشبرو درکش کن بچس درد داره دیگه میگذره

استامینوفن بده

کمپرس سرد حتما بزار

بیشتر راش ببر حواسش پرت شد فقط دستشو به پاش نگیر

فقط استامینوفن هر ۴ ساعت بده

سوال های مرتبط