۱۰ پاسخ

آی یو آی مضخرف ترین روشه ۴ماه که چیزی نیست اقدام کن فعلا زوده

چرا ای یو ای برو دکتر بهت دارو میده باردار میشی
منم بعد چند سال با اولین ماهی که دارو مصرف کردم باردار شدم

تا یک سال طبیعی هست باردار نشدن

نه بابا تا ۱ سال طبیعیه

هنوز زوده که صبور باش

آره قبول میکنن

خب بگو چند ساله اقدامی دیگه

😭😭😭

بازم بستگی به دکتر داره

نه عزیزم فکر نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته شانزدهم بارداری