معمولاچقدر بعده معاینه تحریکی بچه به دنیا میاد؟

۱۱ پاسخ

معاینه تحریکی شدی شما؟؟ زود نیس از الان
اون معاینه ای ک ماما همراه انجام میده تحریکی نیس عزیزم معاینه تحریکی رو زمانی انجام میدن ک تو ب دلایلی یا از وقتت گذشته ارجاع داده میشی ب بیمارستان برازایمان و دردی نداری اونوقت دردت میگیره فوقش ۱۲ تا ۲۴ ساعت طول میکشه

معاینه تحریکی چقدر طول میکشه و درد داره عزیزم؟

منم دوست دارم طبیعی زایمان کنم ولی تا ب دردش فکر میکنم میترسم کم بیارم شما چیکار کردید از لحاظ ذهنی امادگی پیدا کردید؟ورزش میکنید؟

معاینه تحریکی چرا گلم
خودت از الان نوک سینه هاتو ماساژ بده با انگشتات
رابطه هم داشته باش بدون جلوگیری
تخم شربتی و خاکشیر یا دانه چیا اینا دهانه رحمو نرم میکنه زرشک دیگه از هفته تو مجازه بخور
زرشک روزی ی قاشق

ادم با ادم فرق داره منو بیست بار معاینه تحریکی کردن بازشدم تا ده سانت ولی سربچه نمیومد تو لگنم اخرم رفتم سز

دوست من همون شب دردش گرفت

من معاینه ک شدم یکی دو ساعت بعدش دردم شروع شد

بستگی ب بدن داره

من اصلا واسم تاثیری نداشت زایمان اولم
۴۰ هفته بدون درد بستری شدم

همه چی بستگی به بدن‌طرف داره عزیزم.
ممکنه یکی بعد از ۲_۳ روز زایمان کنه..یکی هم ۱ یا ۲‌هفته بعدش

بستگی ب بدن خودت دارع

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام🤍 مامان آقاتیام🤍 ۵ ماهگی