۷ پاسخ

من دوبار معاینه تحریکی شدم هیچی به هیچی آخرم با آمپول فشار زایمان کردم

بدن هر کسی فرق داره من خودم بچه اولم عصر معاینه شد پردام شروع شد صبم زایمان کردم با همون یه بار معاینه

من ظهر رفتم شب زایمان کردم

من افتادم خونریزی پسفرداش کیسه ام ترکید

معلوم نیست عزیزم یکی فرداش زایمان می‌کنه یکی یه هفته بعد

دوسه روز

الان من ۲بار معاینه تحریکی شدم تا حالا زایمان نکردم

سوال های مرتبط

مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری