۲۷ پاسخ

چندهفته بودی قلب بچه تشکیل شده بود

خداروشکر عزیزممم بنظرتون منم برم تشکیل شده؟؟

خداوندروهزاران بارشکرت.واسه منم دعاکن عزیزم💚🌹

خداروشکر
ان شاالله ک بزودی صحیح وسالم بغلش کنی

الهی صدهزاران بارشکرت🌹💚

خداروشکر

عزیزم چندهفته بودی ؟سن پریودی با سونویکی بود یانه؟اخرین پریودت کی بود

خداروشکر

صدای قلبشو گذاشتن برات؟

عزیزم علائم‌بارداری داری؟

ای جونم.. ان شالله همیشه خوشحال از در مطب بیای بیرون

عزیزممم خداروشکر

مبارکه عزیزم انشالله همیشه دلت شادباشه وباخوشی کنارش پیربشی🌹

خداروشكر

اوخ ننه خداروشکررررر عزیزدلم انشاالله همیشه قشنگ و رو ریتم بتپه برات😍❤️

دقیقا چند هفته و چند روز رفتی

خداروشکر گلم خیلی مراقب خودت و نی نی باش💞🌹😍

الهی شکر انشاالله همیشه سلامت بتپه

الحمدالله
مبارک باشه عزیزم💕💕💕

مبارکت باشه عزیزم

الحمدالله مبارکه 😍

ای جانمممم مبارکههه😍
منم امروز رفتم قلب قشنگش تشکیل شده بود
من ۶ هفته و دو روز بود شما چند هفته ای؟

الهی شکر، ان شاالله بسلامتی نی نی قشنگتو بغل بگیری🤩🤩

مبارکهههههههه🤲🤲♥️♥️

خوبه الاهی شکر ❤😍برا نی نی منم دعا کن قلبش تشکیل شه

مبارک باشه عزیزم

ای جانم😍😘ان شاالله قلب قشنگش تا 120سالگی بتپه

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته یازدهم بارداری
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری