اینکه شکمم سفت میشه ولی درد ندارم منظمم نیست اوکیه ؟خطرناک نیست ؟

۵ پاسخ

آره طبیعیه هنوز اول راهی

من دردم داشتم دیروز رفتم بیمارستان انقباض داشتم ولی دهانه رحم بسته بود گف برو هروخت منظم شد بیا
فعلا ک اروم شده باز
استراحت کن

ببین سر شکمت قله ی رحم میشه رو آروم فشار بده تو تایمی که سفت میشه اگر نرم بود انقباض رحمی نیست بچست خودشو سفت میکنه ولی اگر سفت بود انقباضه حواست باشه ریتمش مرتب شد و پنج دقیقه یه بار شد بری بیمارستان

اره هرپنچ دقیقه شد بعد باید رفت زایشگاه

اوکیه استراحت کن

سوال های مرتبط