۳ پاسخ

منم میخورم ولی وقتی سر وقت نمیخورم اینطور میشم

منم ال دی میخورم چند ساله و لکه بینی بیشتر ماه ها دارم

من که ال دی نمی‌خورم این ماه همش لکه داشتم

سوال های مرتبط

مامان محمدهزیر والمیه مامان محمدهزیر والمیه ۳ سالگی
مامان کنجدکوچلو مامان کنجدکوچلو ۲ سالگی