آزادسازی تخمک گزاری اگر منظورته من ۱۸بودم
گلم منم همین علائم رک دارم ولی آزادسازی نزدم موعدت ؟من هفت روز مونده ب موعدم
یعنی ممکنه از بارداری نباشه ؟
اخه ۱۵ روز گذشته
تست بزنم مشخص میشه؟
علائم ازادسازیه من انواعشو داشتم
بعداز ازاد سازی همه علایمی میاد سراغت اصلا توجه نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.