۵ پاسخ

آزادسازی تخمک گزاری اگر منظورته من ۱۸بودم

گلم منم همین علائم رک دارم ولی آزادسازی نزدم موعدت ؟من هفت روز مونده ب موعدم

یعنی ممکنه از بارداری نباشه ؟
اخه ۱۵ روز گذشته
تست بزنم مشخص میشه؟

علائم ازادسازیه من انواعشو داشتم

بعداز ازاد سازی همه علایمی میاد سراغت اصلا توجه نکن

سوال های مرتبط