من ۳۵هفته بدنیا اومد ۲۳۰۰بود شیر خشکم میدم شیر خودمم میدم خدارو شکر وزنش الان خوبه
شیر خشک بهش بده شب تو خواب جون بگیره بچه تنش سالم باشد وزن مباد بالا
من ۳۳ هفته ۲۲۰۰ بود اوایل اینطوره بعد خوب میشه
من بچم ۲۵۰۰ بود هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک. شیرخشک بهش بدع
چن هفته به دنیا اومد؟
مگه چند هفته به دنیا آمد
خواهر شوهرم بچه اول ۲۱۰۰ بود دومی ۲۲۵۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.