نه دختر من همش با یه رکابی و شورت حلقه ای هست
من از اول خرداد دارم حلقه ای و استین کوتاه میپوشونم خیلی گرمه
شبا البته با قنداق چسبی میبندمش که با کولر یخ نکنه
من کلا حلقه ای تنش میکنم کولر روشن
من از اول اردیبهشت کلا بادی حلقه ای تنش میکنم. کلا از اول هم که به دنیا اومد خیلی نپوشوندمش
پسرم همین الان با رکابیش جلو کولر😂
نه مگه الان تو خودت حلقه ای میپوشی سرمامیخوری
من یا اسین کوتاه گاهی هم بلند. حلقه ای زیر کولر یخ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.