۷ پاسخ

نه دختر من همش با یه رکابی و شورت حلقه ای هست

من از اول خرداد دارم حلقه ای و استین کوتاه میپوشونم خیلی گرمه
شبا البته با قنداق چسبی میبندمش که با کولر یخ نکنه

من کلا حلقه ای تنش میکنم کولر روشن

من از اول اردیبهشت کلا بادی حلقه ای تنش میکنم. کلا از اول هم که به دنیا اومد خیلی نپوشوندمش

پسرم همین الان با رکابیش جلو کولر😂

تصویر

نه مگه الان تو خودت حلقه ای میپوشی سرمامیخوری

من یا اسین کوتاه گاهی هم بلند. حلقه ای زیر کولر یخ میکنه

سوال های مرتبط