۹ پاسخ

۴۵ روزگی

۳ماهش بود
حتما با انژوکت سوراخ کن با دستگاه اذیت میشه

من دخترم نزدیک ۴سالگی سوراخ کردم

سوال منم هست
بنظرم نزدیک تایم واکسنش نباشه اوکیه

من که دخترندارم اماخواهرم دوماهگی سوراخ کرد

۳ ماهگی سوراخ کردم

4 ماهگی و راضی لودم

بهترین زمان ۶ماه به بعده

دکترش میگه ۶ماه باید بگذره بعد

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۱۲ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی