۳ پاسخ

عزیزم بعضی ها علایم ندارن ولی بعضی ها مثل درد پریودی رو تجربه میکنن و دل درد دارن و سینه هاشون هم سنگین تر و دردناک میشه

نه ماهی که باردار بودم اصلا علائم پریودی نداشتم

هیچ علایمی نداشتم تا ده هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان نامعلوم مامان نامعلوم هفته شانزدهم بارداری