۵ پاسخ

من تموم علائم رو داشتم پریود شدم،اونم چند روز تاخیر ،ب علائم دل خوش نکن

اره داشتم و درد پریود هم داشتم همش میرفتم پیاده روی که پریود شم😂 تازه حالت تهوع هم داشتم

اره

اره منم داشتم

من داشتم عزیزم

سوال های مرتبط