۹ پاسخ

من یه هفتس سفتن درد میکنن نشدم

برامنم خیلی درد داره
طبیعیه.

منم این جورین نمی‌دونم بارداریه یانه آخه همه علائما شبیه همه

اره سنگ میشه

اره.

من تا حالا نداشتم فقط وقتی باردار شدم درد گرفت و حساس قبل اینکه بیبی چک بزنم
الان دو ماهه دو بار آی وی اف کردم منفی شد هر بار درد سینه می‌گرفتم

حساس ینی چجوری

اره خیلی درد داره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒🍒🍒 مامان آلبالو🍒🍒🍒 هفته چهاردهم بارداری