الان باید جملم رو اصلاح کنم
کسیکه حب حسین نداره نه تنها به نونی که خورده بلکه به راه تولدشم باید شک کنه 😁😁
خدا زده خودتو خسته نکن مامان رضا 😂😂😂گهواره پیاماتو پاک میکنه
زیاد به خودت فشار نیار 😂😂😂😂😂ما نمیفهمیم چی میگی 😂😂😂😂
این از اینور یسری حرف مفت مینویسه از اونور پاک میکنه شل مغز
به کوری چشم هر کی نمیتونه ببینه انشاالله رهبر عزیزمون ریشه امثال شماهارو از کشور میکنه همونطور که گنده تر از شماهارو بیرون کردیم
حالا فعلا حرف مفت بزنید تا وقتش
مامان هیرمان جان ببین دلت چی میگه اما برای شادی که نیست برای حال خودت هست دین ما هیچی و سخت نگرفته
چه اشکالی🤔🤔🤔🤔🤔🤔زیبایی و رسیدگی مگه زمان خاصی میخاد؟؟؟؟
اشکال اگه منظورت گناهه که نه نداره ولی برای حفظ حرمت میگن انجام ندید
به نظرم حرمت امام حسين رو تا چهلم نگه داری بهتره
روزهای تاسوها و عاشورا آره
بستگی به عقیده خودت داره قشنگم
نه چه اشکال داره ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.