خانمهامیگم ماه محرم اشکال نداره بچموببرم ختنه؟؟

۳ پاسخ

نه ببر باید تو ماه صفر نبری چون سنگینه کلا واسه هر جراحی و کار دیگه ای سنگینه

مگ‌میخوای چکارش کنی چه حرفی اگ‌اینحور باش تمام جراحی ها باید انجام نش

🫤🫤🫤🫤

سوال های مرتبط

مامان 💞علی وآرسام 💞 مامان 💞علی وآرسام 💞 ۱۳ ماهگی