فاموتیدین
کیدیزول
شربت کیدیزول،بعد شیر ۲۰ دقیقه عمودی نگه میدارم
ساشه امپرازول
رو سینه ام میخوابونم
بعد شیر ۲۰ دقیقا عمود میگیرمش
مال من رفلاکس پنهان داشت
با دایمیتکون رفع شد
ب دختر من شربت فاموتیدن داد
من همین دیروز بردمش دکتر براش پودر داده
هنوز نگرفتم پودرشو
من فقط بعد از شیر خوردن ۱۰ دقیقه توی بغلم عمود نگه میدارمش یکم بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.