وای منم پدرم در اومده، از شدت ریفلاکس بعضی وقتا سرفه می کنم، عوق می زنم
من شبا تو خواب ترش میکنم باید بشینم
منم رفلاکس داشتم پزشکم قرص لانزو تجویز کردم . عالیه
گفت بی خطره و تا آخرش میتونم استفاده کنم
وایی معده درد میگیره ک حالتو بد میکنه
نمیتونی چیزی بخوری هم زارتی ترش میکن
وای آره
دهنم سرویس شده😭
اره 😭اسیرم ،انقد برمیگرده تو گلوم ترش میکنم که از شدت ترش شدن و سوزش بالا میارم 😭😭جونم داره در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.