۶ پاسخ

منم داشتم شربت المینیوم ام جی خوردم اوکی شد

من 🫠🫠🫠🫠

من صبح ناشتا یک قرصی دکتر بهم داد میخورم خیلی خوبه دیگه این حالتم کلا از بین رفته

نیم تا یکساعت بعدغذا درازنکش

اره منم داغونم خیلی اسیدمعدم میادبالا همش احساس سنگینی میکنم حتی وقتی اب میخورم

آره رفلاکس معده انگار گلوت یک جوریه اسیدی هست منم داشتم و هنوز هم دارم بعضی روزا که غذا دیرتر میخورم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری