میشه بگید هزینه سونو آنومالی چقدره

۱۳ پاسخ

من زنگ زدم دکتر صدری گفت ۵۳۰۰

من بابیمه تکمیلی ۴۸۰دادم

من چند روز پیش رفتم ۵ ازم گرفتن😐😑

من شهریارم البته، حتما قیمتا با شهر های دیگه هم متفاوته

من دیروز ۱۴۵۰ دادم

من کرج هفته پیش ۵۵۰۰ دادم

من کرجم 2200 دادم هفته پیش

من ۸ تومن دادم 🫤😶

من بیمارستان نیکان اقدسیه انجام دادم 7700, بیمه 4 تومن برگردوند

هرجا یه قیمته😂 من که به این مرحله نرسیدم ولی آزاد ۵ الی ۶ تومن شنیدم

۶ تومن

من ۳۳۰۰ دادم

۲و خورده ای من شنبه پیش دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کیوان💙 مامان کیوان💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان 🩷بشری🩷 مامان 🩷بشری🩷 ۲ ماهگی
مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری