من زنگ زدم دکتر صدری گفت ۵۳۰۰
من بابیمه تکمیلی ۴۸۰دادم
من چند روز پیش رفتم ۵ ازم گرفتن😐😑
من شهریارم البته، حتما قیمتا با شهر های دیگه هم متفاوته
من دیروز ۱۴۵۰ دادم
من کرج هفته پیش ۵۵۰۰ دادم
من کرجم 2200 دادم هفته پیش
من ۸ تومن دادم 🫤😶
من بیمارستان نیکان اقدسیه انجام دادم 7700, بیمه 4 تومن برگردوند
هرجا یه قیمته😂 من که به این مرحله نرسیدم ولی آزاد ۵ الی ۶ تومن شنیدم
۶ تومن
من ۳۳۰۰ دادم
۲و خورده ای من شنبه پیش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.