امروز دکتر برا من گفت ۲۰ روز دیگه برم
من نوبت زدم برای ۱۸ هفته و ۶ روز شدم برم
دکتر شاهسوند بجنورد از ۱۷ هفته شروع کرد واسه من ، ۲۳هفته که شیار های مغزش هم تشکیل میشد تموم کرد
18هفته2دوز
بزار ۱۸ هفته کامل بشه بعد برو
مگه دکتر براتون نمینویسه خب 18 هفته باید بری دیگه
۱۸ هفته ویک روز رفتم
18هفته و دو روز من میخوام این موقع برم
من میخام ۱۸ هفته تموم شد برم.
۱۹ هفته برو
الان ۱۷ هستی ۱۸ برو
18هفته و2روز
۱۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.