بهترین وقت برای انومالی کی هست؟ کی برم؟

۱۲ پاسخ

امروز دکتر برا من گفت ۲۰ روز دیگه برم

من نوبت زدم برای ۱۸ هفته و ۶ روز شدم برم

دکتر شاهسوند بجنورد از ۱۷ هفته شروع کرد واسه من ، ۲۳هفته که شیار های مغزش هم تشکیل میشد تموم کرد

18هفته2دوز

بزار ۱۸ هفته کامل بشه بعد برو

مگه دکتر براتون نمینویسه خب 18 هفته باید بری دیگه

۱۸ هفته ویک روز رفتم

18هفته و دو روز من می‌خوام این موقع برم

من میخام ۱۸ هفته تموم شد برم.
۱۹ هفته برو

الان ۱۷ هستی ۱۸ برو

18هفته و2روز

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۴ ماهگی
مامان نهال🎀 مامان نهال🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا❤️ مامان علیرضا❤️ ۸ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی