۶ پاسخ

بزن توی چت جی پی تی هوش مصنوعی

من متاسفانه تجربه تلخی داشتم...
زودتر مراجعه کنه بیمارستان...
وقتی فکر میکنم به گذشته تک تک سلول هام از شدت تلخی اون روزا درد میگیره... من لوله سمت چپم رو از دست دادم
چون پزشک ها متوجه خارج از رحمی بودن نشدن.. من دوتا جنین داشتم یکی داخل رحم یکی خارج از رحم.. و این جزو نادرترین اتفاق ها بود...

اره حاملگی خارج رحمه سریع بره دکتراگه دردش زیادبشه عمل میشه

حاملگی خارج از رحمیه

سلام ن فک نکنم چون همون اول زده توده ای در رحم دیده نشده

چی شده؟ خارج رحمی؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و جوجو مامان علیرضا و جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری
مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری