بزن توی چت جی پی تی هوش مصنوعی
من متاسفانه تجربه تلخی داشتم...
زودتر مراجعه کنه بیمارستان...
وقتی فکر میکنم به گذشته تک تک سلول هام از شدت تلخی اون روزا درد میگیره... من لوله سمت چپم رو از دست دادم
چون پزشک ها متوجه خارج از رحمی بودن نشدن.. من دوتا جنین داشتم یکی داخل رحم یکی خارج از رحم.. و این جزو نادرترین اتفاق ها بود...
اره حاملگی خارج رحمه سریع بره دکتراگه دردش زیادبشه عمل میشه
حاملگی خارج از رحمیه
سلام ن فک نکنم چون همون اول زده توده ای در رحم دیده نشده
چی شده؟ خارج رحمی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.