۱۳ پاسخ

من ویزیت آنلاینم ۲۳۰ نسخه میده سونو می‌نویسه سوال جواب میده
از ای نسخه تا ای نسخه دیگ پاسخگو هس

۱۳۰۰ سونو‌واژینال

اونروز رفتم برا سایز فولیکول گفت 730تومن .بعد بهش گفتم بیمه تکمیلی دارم دیگه چیزی نبردن .ولی بعدش چون سونو شکمی بود دکتر سونو گفت برو مثانتو خالی کن سونوتو برات عوض کنن داخلی واژینالی بگیرم بهتر سایزشون دیده میشه 300تومن برد

ازاد یه تومن

ویزیت ۵۰۰
سونو. ۸۰۰. هیجکدام. با. بیمه. مون قرارداد. ندارن هزینه. میدیم. بعد. از. بیمه. با. کسر. فرانشیز. پس. میگیریم

من نمی دونم ویزیت چنده سونو چنده همش رایگانم متخصص دوستمه

ویزیت و سونو ۱۸۰۰ هر ماه

ویزیت هم 600 آزاد

آزاد بدون بیمه ۹00 و خورده ای

550 ویزیت دکترم
500 هم سونو واژینال انجام میدن خودشون

واسه دکتر ویزیت شده پونصد ولی بیمه داریم میشه صد و پنجاه
سونو هم دویست و هفتاد پنج

با بیمه تکمیلی هیچی بدون اون ۵۸۰

؟ ؟؟؟؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلارا مامان آلارا هفته هشتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری