سلام این سنو خوبه خانوم ها یا ن ؟
کی اقدام کنم؟

تصویر
۵ پاسخ

اره خوبه گلم دوروز در میان اقدام کن و هربار که اقدام کردین ببخش هااین حرفو میزنم کامل که توش ریخت پاهاتو دراز من بالا نگهدار یا دیوار.یا اینکه به سمت چپ دراز بکش ۲۰دیقه اینا کامل بره

ن بابا مزخرف میگن عالیه تو الان روز یازده سیکلی تا روز چهارده ب بیست میرسن

یکم سایز فولیکولات کوچیک نیستن؟ ولی بودن کسایی که با این سایز حامله شدن
ایشالله این ماه باردار میشی عزیزم

خوبه یک روز در میان اقدام کن

آره فک کنم خوبه

سوال های مرتبط

منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری