۲ پاسخ

وقتی درست کردی شود شد شیر خودتو بدوش چند قاشق قاطیش کن

حتما با دکتر مشورت کن
شیرخشکا همه یکین ولی اگه رفلاکس داره اِی آر و اگه حسایت داره اِچ آ
حتما بپرس
شیر خودتم میتونی بریزی. من گاهی اصلا بدون شیر خشک و... درست میکنم. فقط با آب

سوال های مرتبط