کسی هست تو شیردهی قلیان بکشه شدید هوس کردم

۷ پاسخ

بنظرم نکش

منن کشیدم اما با استرس 🫠

چرا میگن ندین شیرتونو به بچه مگه چیه .اون معتادا یا سیگاریا راحت به بچه چیر میدن چیزی نمیشه

من میکشم از اولش😑😑😑

من یکماه دارم میکشم و خداروشکر مشکلی‌پیش نیومده

بچت هنوز خیلی کوچیکه به نظر من نکش ولی اگه خواستی بکشی تا ۵ ساعت بعدش نباید شیر بدی و شیرتم بدوشی بریزی دور

سوال منم هست 😂😂

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۵ ماهگی