سلام خانما نی نی از چند ماه شروع به غلت زدن میکنن

۶ پاسخ

پسرمن که هنوز نمیزنه

پسر من ۴ ماه و یه هفتش بود غلت زد البته از دو هفته قبلش هی رو دست می‌افتاد اما نمیتونست بچرخه

بچه با بچه فرق دارع مثلا تو ایسنتا دیدم بچه ۶ ماهه نشسته بود پسر من نمیشینه

پسر من ۵ ماه خیلی سریع غلت میزد

دختر من ساماهگی غلت زد و خیلی تلاش کرد اما......گذاشت کنار و باز الان شروع کرده دوباره

هر بچه ای فرق میکنه بعضیا از سه ما به بعد ولی بچه منم الان چهار ماهش هست حتی تلاش هم نمیکنه برای غلت زدن

سوال های مرتبط

مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 مامان دو قندعسل🍯🧸🌈 ۲ سالگی
مامان مسیح🩵 مامان مسیح🩵 ۱۲ ماهگی