میترسم بلندش کنم عارقشو بگیرم بیدار شهه😐

۵ پاسخ

ب پهلو بخوابونش تو خواب اروغ نمیزنن

سرشو کج بزار اگه بالا هم بیاره اوکی
تا نیم ساعت حواست بهش باشه

عاروق بگیر سریع بعد شیر ک مجبور نشی

وای درکت میکنم🥲

عاروقشو‌ نگیری هم ممکنه تو خواب بالا بیاره خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی