از عصر دلپیچه پریودی دارم
یکم نگران شدم

۵ پاسخ

سونو قلب رفتی عزیزم؟

طبیعیه عزیزم نگران نباش گاهی میاد و میره

ی ویروسه منم اینطوریم

منم همینم شکمم سنگینه انگار

نگران نباش عزیزم منم اونجوریم البته من شیاف استفاده میکنم با دستور دکتر چون سقط داشتم....ولی امروز همش احساس پریود داشتم

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری