۲ پاسخ

دیگه نزار واژینال سونو کنن من یه بار ۱۲هفته برا همین واژینال سقط کردم

سلام نترس ی کم درد داره اما اگ شدید بود خدایی نکرده یا لکه بینی داشتی حتما برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری