الان دکتر سونو واژینال نوشت میترسم درد داره ؟

۵ پاسخ

نه ولی کاش انجام ندی شکمی بهتره برا هفته تو

من اندازه موهای سرم سونو واژینال دادم اصلاهم درد نداره

نه
ولی تو هفته هفت به بعد واژینال دیگع نمیخاد شکم بده

نه بابا عزیزم چه دردی من انجام دادم

ن بابا خوشبحالتون که تا بحال سونو واژینال ندادین من که صددفعه دادم هر دفم میرم دکترم اصن سونوی معمولی نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیان کوچولو مامان نیان کوچولو ۴ ماهگی