سلام عزیزم خوبی دکترت کدوم هست منم میام ارومیه
گلم اشکال نداره ترسیم نداره دکتر من چون با سونو خالی قابل رویت نبود شیش هفتم بود نوشت چون بدنم توپل بود با سونی عادی نمیشد دید
بنظرم دکترت خوب نبست
تو هفته خیلی پایین اصلا درست نیست سونو واژینال
اصلا سونو درست نیست
خودت دوبار ب فاصله چهل و هشت ساعت ازمایش تیتربتاتو تکرار کن اگه دوبرابر یا بیشتر بود یعنی اینکه رشدش خوبه
من بااینکه دل درد داشتم هفته پیش رفتم دکتر گفت ۱۶هم برو سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.