۵ پاسخ

با مایع شستشوی شیشه و پستونک و وسایل بچه برند یونی دارم من

مایع ضدعفونی کننده فیروز

من میندازم تو آبجوش دو سه بار ابشو عوض میکنم

من صبح از خواب بیدار میشم اولین کارم یه فلاکس واسه دخترم آب جوش میزارم
پستونک دندونی غذاش اب خوردن تمیز کردن چشم همیشه اب جوشیده دارم

گاهی با آب تسویه خالی
گاهی با آب و مایع ضدعفونی کننده
گاهیم میگیرم زیر آب تسویه تا فقط خیس بشه و بذارم دهنش🥰

سوال های مرتبط

مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی
مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی