دکتر نبر...اگ تب نداره فقط عطسه میکنه و دماغ دارع همین قطره و بریز تو دماغش...من بردم دکتر مسخرم کرد گفت همین قطره و از داروخانه میگرفتی 😅
زیر پنکه نزار
ببر متخصص
اسم قطره رینوسالتین
من بردم دکتر فقط ی قطره بینی داد همین رینوسالتین.گفت هر ۴ساعت بریز تو دماغش
اخی عزیزم
دکترا میگن هیچی بهتراز طیر مادر نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.