نوزادم فکر کنم سرما خورده چکارش کنم؟

۶ پاسخ

دکتر نبر...اگ تب نداره فقط عطسه میکنه و دماغ دارع همین قطره و بریز تو دماغش...من بردم دکتر مسخرم کرد گفت همین قطره و از داروخانه میگرفتی 😅

زیر پنکه نزار

ببر متخصص

اسم قطره رینوسالتین

من بردم دکتر فقط ی قطره بینی داد همین رینوسالتین.گفت هر ۴ساعت بریز تو دماغش

اخی عزیزم
دکترا میگن هیچی بهتراز طیر مادر نیست

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۵ ماهگی
مامان بردیا👶🏻🩵 مامان بردیا👶🏻🩵 ۱۴ ماهگی