۴ پاسخ

من پسرم یکبار او حیاطمون از یک ارتفاع کوچک خورد رو زمین خیلی گریه میکرد اینقدر همون شب ترسیدم استرس داشتم نکنه چیزیش شده باشه به اورژانس زنگ زدم صبحشم زودبیدارشد خیلی گریه میکرد تا چند روز همش میومد بغلم فکرکنم ترسیده بود خداروشکر بخیر گذشت

پسر من همه مدلی ک میترسیدم خورده این ور اونور و افتاده منم همش حس عذاب وجدان دارم ولی چ میشه کرد

عزیزم ناراحت نباش تو حواست هست بعضی وقتا تقصیر کسی نیست دیشب یکی از دخترای من بلندشد کنار تخت بود من داشتم اون یکی پوشک میکردم یهو بلندشدن رفت برگشت برق اتاق روشن بود سرش خورد گوشه تخت بالای چشم چپش ورم کرد خون اومد خدا رحم کرد عمیق بریده نشد

خیالت راحت بچه های هممون تا ب این سن رسیدن هزاربار افتادن زمین دست ما ک نیست

سوال های مرتبط