اصلا به درخواست های بچت توجه نکن انگار نمیشنوی داری بچه رو بدعادت میگنی
دور از جونت نه تو دیوونه شدی و نه دخترت بچه ی بدیه. توی این سن بچه ها لجباز میشن، طبیعیه، یه دوره ی طولانیه البته، درواقع دارن تمرین مستقل بودن میکنن و برای همین میخوان حرف حرفِ خودشون باشه. از طرف دیگه اگه بفهمن با گریه و جیغ مامان و بابا کوتاه میان خیلییی زود بد عادت میشن. اصلا من از هرکی میپرسم میگه توی این سن بچم جیغ جیغو شده و لجباز.
پسر منم همینطوره، اما وقتایی که خودمم حوصله ندارم و دعواش میکنم یا داد میزنم اون بیشتر بداخلاق و بد لج میشه. دیگه یه مدته سعی میکنم با حرف زدن یا پرت کردن حواسش موضوع رو جمع کنم ولی پدر اعصابم دراومده به خدا
اگه اینجوری باشه منو پسرمم دیوونه ایم .چون دقیقا مارو توصیف کردی
فقط باید حواسشونو پرت کنیم..
واسه دختر من این فقط جواب میده
یک قرصی چیزی سراغ نداریم وابستگی و عوارض نداشته باشه بخورم آروم باشم بیخیال باشم 😭
منم کسی کمکم نیس خودم و بچه واقعا شیطونه ونق نقو نابود شدم در حال حاضر پریود شدم اصلا توانایی ندارم تحمل بهونه هاش ندارم گریه میکنم فقط
چرا بچهای الان همچین شدن من همش فکر میکردم دخترم شیطونه بعد دیدم انگار همه همینن😫😫😫
عزیزم زیاد ببرش بیرون ک بیرون انرژیشو تخلیه کنه
اگه شرایطش رو داری روزی یه ساعت بچه رو بسپر به کس دیگه یا حتی یه روز درمیون
خیلی توی آرامشت تاثیر داره
اگه میتونی باشگاه برو
خونه رو به گند کشیده از صبح لباس شویی روشنه روفرشی کوچیکه میشوره
روز سه بار روشن میکنم میترسم خراب شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.